Новини

Працівники ЦНАП покращили навички комунікації та ґендерної орієнтованості послуг

Проєкт PROSTO провів тренінги для працівників ЦНАП, спрямовані на покращення комунікації з клієнтами та дотриманням ґендерної рівності при наданні послуг.

Так, 8 лютого на тренінгу «Ефективна комунікація та підвищення задоволеності відвідувачів ЦНАП як запорука успішної роботи», учасники дізналися як ефективно комунікувати з клієнтами, колегами та керівництвом ЦНАП. Особливий акцент був зроблений на роботу з проблемними відвідувачами.

«У роботі ЦНАП важливо знати як надати послугу конфліктному відвідувачу, щоб людина вийшла задоволеною, змінила свою думку. При цьому важливо не вигоріти емоційно. Саме ці навички ми вдосконалили на тренінгу», - зазначила Наталія Саверська, керівник ЦНАП Переяславської громади.

На тренінгу «Ґендерні питання в контексті надання адміністративних послуг», який пройшов 9 лютого у Києві, учасники вчилися враховувати потреби клієнтів ЦНАП, щоб якісно та безбар’єрно надавати послуги клієнтам.

«Тренінг з ґендерної рівності був для мене відкриттям. Ми дізналися, що вона стосується не лише забезпечення прав чоловіків і жінок, а й людей з інвалідністю, старшого віку тощо. Під час тренінгу ми виробили план дій щодо забезпечення ґендерної рівності у ЦНАП та громаді. І я буду спілкуватися з керівництвом громади, щоб оцінити рівень доступності у громаді та покращити його», - наголосила Саверська.

За її словами, працівникам органів місцевого самоврядування варто пройти тренінг, оскільки є можливість не лише дізнатися практичні речі, а й отримати експертну консультацію тренерів, ознайомитися з досвідом інших колег.

Керівник ЦНАП Гостомельської селищної ради Олексій Литвин, який вже проходив подібне навчання, відзначив корисність тренінгу, оскільки захід освіжив його знання.

«У процесі роботи ми інколи забуваємо про ґендерну рівність, тому раз на рік обов’язково необхідно проходити такі тренінги. Я вважаю, що це буде дуже корисно для працівників ЦНАП, особливо для адміністраторів, які спілкуються безпосередньо з людьми. Під час тренінгу ми розглянули життєві ситуації і як діяти у них. На наступний день після тренінгу я зібрав колектив і ми з адміністратором поділились враженнями від заходу. Більше того, я порекомендував керівництву громади, щоб тренінг пройшли інші фахівці», - резюмував Литвин.

Зазначимо, найближчим часом проєкт PROSTO розпочне новий цикл тренінгів для громад та працівників ЦНАП.