14, 19 липня 2022 року. Онлайн-тренінг «Ефективна комунікація та підвищення задоволеності відвідувачів ЦНАП як запорука успішної роботи. Ґендерні питання в контексті надання адміністративних послуг»

Ефективна комунікація з відвідувачами, ґендерна рівність, особливості надання адміністративних послуг соціально незахищеним категоріям населення та людям з інвалідністю – важливі наскрізні питання в роботі ЦНАП, особливо сьогодні, коли ЦНАП, окрім адміністративних, опікуються також гуманітарними питаннями в громаді.

Активні учасники тренінгу отримають сертифікат, що підтверджує підвищення кваліфікації обсягом 0,31 кредиту ЄКТС.

 

Мета, очікуваний результат

Надати учасницям та учасникам тренінгу актуальні, практично орієнтовані знання та навички з питань ділової етики, взаємодії з відвідувачами ЦНАП, ґендерноорієнтованого сервісу.

Учасники та учасниці тренінгу застосовують у практичній діяльності нові знання та навички, якість надання послуг в громаді покращено, а задоволеність відвідувачів в процесі отримання послуг підвищено. ЦНАП громади сформував та застосовує в практичній діяльності ґендерні політики та стандарти. 

 

Про що цей тренінг

Учасники та учасниці тренінгу отримають актуальні знання про:

  • спілкування із відвідувачами в умовах фронт-офісу. Типові труднощі та помилки в комунікації, причини їх виникнення
  • цілі та особливості стилю спілкування, орієнтованого на громадянина
  • основні етапи бесіди із відвідувачем з точки зору мети комунікації та прийомів ефективної комунікації
  • виявлення потреб відвідувача: за невербальними поведінковими проявами, за допомогою питань, прийомів активного слухання
  • керування бесідою: форми запитань та їх роль на різних етапах
  • правила комунікації на етапі надання інформації
  • роботу зі складними співрозмовниками: конфліктними, невпевненими відвідувачами
  • техніки саморегулювання стабільного емоційного стану
  • ґендерні питання в контексті надання адміністративних послуг

 

Хто може брати участь

  • адміністратори ЦНАП-початківці
  • керівництво та працівники ЦНАП, які не проходили подібне навчання
  • старости, які залучені до надання послуг та/ або роботи на ВРМ
  • працівники органів місцевого самоврядування, які безпосередньо надають адміністративні послуги чи беруть участь у їх наданні

 

Умови участі

Тренінг проходить в робочий час. Важливо, щоб учасники мали погодження керівництва на участь у ньому. Для участі в тренінгу необхідно подати заявку та зареєструватися.  

Важливо!

Умовою отримання сертифікату (підтверджує підвищення кваліфікації обсягом 0,31 ЄКТС) за результатами тренінгу, є активна участь в усіх частинах тренінгу з увімкненою камерою.   

 

Рекомендуємо пройти ще й такі тренінги/ вебінари

 

Дата та час проведення

14 липня 2022 року з 12:00 до 16:00 год

19 липня 2022 року з 12:00 до 16:00 год

Реєстрацію завершено 

Формат проведення тренінгу

Онлайн: тренінг проводиться на платформі Zoom. Для участі кожному учаснику необхідно зареєструвати персональний акаунт та забезпечити якісний зв'язок (пристрій з підтримкою відео (вебкамера чи камера смартфона), аудіо (колонки чи навушники).

 

За більш детальною інформацією та в разі виникнення додаткових запитань звертайтеся на електронну адресу:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

PROSTO тренінги – поширені запитання

Як зареєструватись на тренінг?

Реєстрація на оголошені тренінги відбувається індивідуально через форму на сайті та передбачає, що кожен охочий реєструє себе особисто. Щонайменше за тиждень для офлайн-тренінгів та за три робочих дні для онлайн-тренінгів на пошту зареєстрованим учасникам надсилається інформація про статус заявки. Особам з цільової аудиторії навчання, яким проект підтверджує участь, надсилається Програма навчання і деталі місця/часу проведення.